I Am Officially A student!


19/10/2014

     Assalamualaikum! This is what we called fresh update sebab post ni dipublish waktu subuh cenggini. Haha. Dah lama gila gua tak berkecimpung dalam dunia blogging kan. Cehh, ajet mcm ramai ja followers. Kekeke. By the way, url blog pun da baru. Acah-acah famous amos blogger gitew~ Post sebelum-sebelum ni sume gua da delete. Gua rasa nak termuntah baca post-post gua yg bajet alim, bajet matured, bajet cute gituu. *muntah sebaldi

     Haaaa tengok title post kauuuuuu! I am officially a student now! Yes, of course! Jadi student memang best walaupun kadang-kadang stress, penat, letih. Makan pun bajet-bajet murah je. Nasik bujang, maggy, oat crunch tuh da jadi makanan ruji gua kat sini. Sadis life! Tapi demi nak dapatkan ilmu tu, inshaaAllah gua cuba biasakan diri dgn semua ni. Ni lah yg dipanggil student's life. And indeed penuh dengan pancaroba dan pengorbanan utk sebuah kejayaan yg tak ternilai! ( Dah kenapa mcm bg speech plakkk. T_T ) So, bagi yg belum tau mana tempat gua study. Nindiaaaaaaa!

Mukakucing.jpg

     Haha ni senanye gambar selfie gua dan shey atas bas otw nak balik kedah bersempena cuti mid-sem  uolls! Haha muka tu memang ajet comel dan eksaited kemain ah. So, Alhamdulillah gua dapat sambung belajar dekat Universiti Sains Islam Malaysia (USIM). Tau ka tang mana? Tau dahh u kitorang tak femes amos T_T Nak tau jugak ka kat mana? Sila google :) kbai. Plus, gua dapat kos Syariah dan Undang-undang. Seriously talk, coursemate memang hebat-hebat belakeeeeee. Seram, maklumlah law students katakan. Rasa rendah diri ( T_____T ) Tapi apa-apa pun gua cakap ngan diri. Jangan mengalah. Berpantang kalah sebelum mencuba. InshaAllah, kalau kita berusaha dan bertawakkal dkt Allah, impossible can be possible. Yeaaahhhh cenggitu laa anak mama. Gimme five! *tetiba

     Jadi, gua rasa cukup sampai sini kot. Cita lebih-lebih kang buat korang ngantok jaaa. Gua chawww luu~ See you when I'll see you. Bubyeeee Assalamualaikum :)

    

No comments:

Post a Comment

Any Comment?